COVID OLTÁS INFORMÁCIÓK



Amennyiben 2021.05.09. vasárnapra regisztráltak Sputnik oltásra,
tájékoztatjuk Önöket, hogy az EESZT hibás felépítéséből adódóan
tévesen került publikálásra a vasárnapi oltási időpont, ezért törlésre
került. Az EESZT rendszerben időpontot módosítani az Önök részére
mi nem tudunk, Kérjük Önöket, hogy a 2021.05.10.-től kezdődően újra
regisztrálni szíveskedjenek. A kellemetlenségért elnézésüket kérjük.


Az oltásra regisztráltak KIZÁRÓLAG az EESZT portálon

Sputnik V oltásra

2021. május 10.-re
és
2021. május 11.-re

tudnak hozzánk oltási időpontot foglalni.

Az oltásra regisztráltaknak az időpontfoglalás a
eeszt.gov.hu
oldalon lehetséges.
Tudomásunkra jutott, hogy az oltásra bejelentkezést az EESZT
lakossági portálon törölni és módosítani nem lehet,
ezért kérjük figyeljenek arra, hogy
mikorra, hova és milyen oltásra regisztrálnak.

Probléma esetén
- mivel nekünk erre semmilyen ráhatásunk nincs -
forduljanak az EESZT helpdeskhez segítségért:
helpdesk.eeszt@otrs.okfo.gov.hu
Helpdesk.EESZT@okfo.gov.hu


Az oltáshoz, legyen az első vagy második oltás, mindenképpen szükséges a teljes körűen kitöltött és aláírt
HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT COVID-19 fertőzés elleni vakcina beadásához
mely letölthető itt.
Az oltásra minden esetben előzetes
időpontbeosztás alapján kerülhet sor.

Az oltásra a páciensek beengedése csak abban az idősávban lehetséges, amelyre be lettek osztva, így kérünk Mindenkit, hogy maximum 10 perccel a saját idősávja előtt érkezzen, ellenkező esetben az épület előtt tudnak várakozni.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az oltásra érkezőknél kísérő beengedésére csak indokolt esetben kerülhet sor!

FOKOZOTTAN FIGYELJENEK A MASZKVISELÉSI ÉS TÁVOLSÁGTARTÁSI SZABÁLYOK BETARTÁSÁRA!

A második oltásra érkezők kérjük hozzák magukkal az első oltásnál
kapott oltási IGAZOLÁS nyomtatványt mely
ehhez hasonló.